Veelgestelde vragen

Waar kan ik parkeren? 
Je kunt bij ons om de hoek parkeren in Parkeergarage Gooiland, Koningshof 1.  

Kan ik gratis parkeren bij het hotel? 
Parkeergarage Gooiland is geen eigendom van Gooiland. Helaas is parkeren daarom niet gratis. Wel kun je bij onze receptie terecht voor een uitrijkaart van 9,50 euro. De uitrijkaart is 24 uur geldig.

Vanaf hoe laat kan ik inchecken? 
Je kunt bij ons inchecken vanaf 15.00 uur. Uiteraard kun je vóór die tijd al je bagage veilig bij ons neerzetten.  Inchecken kan tot uiterlijk 23.00 uur. 

Tot hoelaat kan ik uitchecken?
Tot uiterlijk 11.00 uur kun je uitchecken. Wil je langer gebruik maken van de kamer? Dat kan. Voor 35 euro kun je, indien beschikbaar, de uitchecktijd verlengen naar 13.00 uur. 

Wanneer kan ik ontbijten? 
Ons ontbijt serveren we bij jou op de kamer. Bij aankomst in je hotelkamer ligt er een formulier klaar waarop je jouw ontbijtwensen aan kunt geven. We serveren ons ontbijt op maandag t/m vrijdag van 7.00 tot 10.00 uur en op zaterdag en zondag van 8.00 tot 11.00 uur. Een ontbijt kost 17,50 euro per persoon per dag. 

Hoe kan ik betalen bij de receptie?  
Wij accepteren in ons hotel bankpassen en alle soorten credit cards. 

Hebben jullie babybedjes beschikbaar? 
Wij hebben babybedjes, waar je kosteloos gebruik van kunt maken. We verzoeken je om dit van tevoren te reserveren, zodat we het klaar kunnen zetten. 

Mag ik mijn huisdier meenemen? 
Huisdieren zijn niet toegestaan in ons hotel. Heb je een servicehond? Op vertoon van de papieren is hij uiteraard welkom.   

Is het mogelijk om een fiets te huren bij jullie hotel? 
Ja. Voor 16,00 euro per dag kun je bij ons een fiets huren. We raden aan om die van tevoren te reserveren of navraag te doen bij onze receptie over de beschikbaarheid.

Is het mogelijk om mijn fiets bij jullie te stallen? 
Ja, je kunt bij ons veilig je fiets stallen. Neem hiervoor contact op met onze receptie. 

Is het hotel rolstoeltoegankelijk? 
We zijn niet goed rolstoeltoegankelijk, maar als je van te voren even contact met ons opneemt, kunnen wij een aantal aanpassingen maken (inzetten drempelhulp).

Kan ik gebruik maken van wifi? 
Ja, je kunt in het hele hotel kosteloos gebruik maken van onze wifi. 

Hebben jullie roomservice? 
Ja, dat hebben we. Ons ontbijt serveren we via roomservice. Daarnaast is mogelijk om tussen 07.00 uur en 23.00 uur drankjes en hapjes van ons barmenu te bestellen. 

Is er een fitnessruimte aanwezig? 
Ja, we hebben in ons hotel een fitnessruimte waar onze gasten, tegen reservering bij de receptie, kosteloos gebruik van kunnen maken.  

Waar kan ik terecht met mijn opmerkingen of klachten? 
Wij staan altijd open voor feedback. Hiervoor kun je terecht bij de receptie van ons hotel of per mail via info@gooiland.nl.