Veelgestelde vragen

Waar kan ik parkeren? 
Je kunt bij ons om de hoek parkeren in Parkeergarage Gooiland, Koningshof 1.  

Kan ik gratis parkeren bij het hotel? 
Parkeergarage Gooiland is geen eigendom van Gooiland. Helaas is parkeren daarom niet gratis. Wel kun je bij onze receptie terecht voor een uitrijkaart van 9,50 euro. De uitrijkaart is 24 uur geldig.

Vanaf hoe laat kan ik inchecken? 
Je kunt bij ons inchecken vanaf 15.00 uur. Uiteraard kun je vóór die tijd al je bagage veilig bij ons neerzetten. Verwacht je ná 18.00 uur aan te komen, laat dat ons dan weten. Als wij niets horen, dan behouden wij ons het recht om de gereserveerde kamer te annuleren en de kosten in rekening te brengen. 

Hoe laat moet ik uitchecken? 
Uiterlijk om 11.00 uur moet je uitchecken. Wil je langer gebruik maken van de kamer? Dat kan. Voor 35 euro kun je de uitchecktijd van maandag tot en met zaterdag verlengen naar 13.00 uur en op zondag tot 15.00 uur. We moeten van te voren wel even de beschikbaarheid checken.

Wanneer kan ik ontbijten? 
Maandag t/m donderdag van 7.00 tot 10.00 uur, zaterdag van 7.00 tot 11.00 uur en zondag van 8.00 tot 11.00 uur. Een ontbijt kost 16,00 euro. 

Hoe kan ik betalen bij de receptie?  
Wij accepteren in ons hotel contant geld, bankpassen en alle soorten credit cards. 

Hebben jullie babybedjes beschikbaar? 
Wij hebben babybedjes, waar je kosteloos gebruik van kunt maken. We verzoeken je om dit van tevoren te reserveren, zodat we het klaar kunnen zetten. 

Mag ik mijn huisdier meenemen? 
Huisdieren zijn niet toegestaan in ons hotel. Heb je een servicehond? Op vertoon van de papieren is hij uiteraard welkom.   

Is het mogelijk om een fiets te huren bij jullie hotel? 
Ja. Voor 13,50 euro per dag kun je bij ons een fiets huren. We raden aan om die van tevoren te reserveren of navraag te doen bij onze receptie over de beschikbaarheid. Wil je een elektrische fiets huren? Dat kan, maar die moet wel van tevoren gereserveerd worden. Elektrische fietsen kosten 25 euro per dag.  

Is het mogelijk om mijn fiets bij jullie te stallen? 
Ja, je kunt bij ons veilig je fiets stallen. Neem hiervoor contact op met onze receptie. 

Welke coronamaatregelen hebben jullie getroffen? 
Wij hebben verschillende maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan:  
- onze protocollen voor reiniging en hygiëne hebben we verscherpt; 
- contactoppervlakten als deurgrepen, liftknoppen en trapleuningen desinfecteren wij regelmatig; 
- in de openbare ruimtes staan desinfecterende dispensers; 
- om de 1,5 meter afstandsregel te waarborgen, is de routing aangegeven met vloerstickers; 
- we leven de procedures voor het omgaan met collega’s en gasten nauw na; 
- we volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid. 

Is jullie receptie 24 uur per dag geopend? 
Ja. Inchecken kan vanaf 15.00 uur. Verwacht je ná 18.00 uur aan te komen, laat dat ons dan weten. Als wij niets horen, dan behouden wij ons het recht om de gereserveerde kamer te annuleren en de kosten in rekening te brengen. 

Is het hotel rolstoeltoegankelijk? 
We zijn niet goed rolstoeltoegankelijk, maar als je van te voren even contact met ons opneemt, kunnen wij een aantal aanpassingen maken (inzetten drempelhulp).

Kan ik gebruik maken van wifi? 
Ja, je kunt in het hele hotel kosteloos gebruik maken van onze wifi. 

Hebben jullie roomservice? 
Nee, wij hebben geen roomservice. 

Hebben jullie een restaurant? 
In de zomermaanden hebben wij op ons dakterras een pop-up restaurant. De rest van het jaar kun je terecht bij een van de vele restaurantjes naast en in de buurt van ons restaurant. 

Is er een fitnessruimte aanwezig? 
Ja, we hebben in ons hotel een fitnessruimte waar onze gasten kosteloos gebruik van kunnen maken. 

Waar kan ik terecht met mijn opmerkingen of klachten? 
Wij staan altijd open voor feedback. Hiervoor kun je terecht bij de receptie van ons hotel of per mail via info@gooiland.nl.